Скандальна поразка Редкача: комісія змінила результат поєдинку

Скандальна поразка Редкача: комісія змінила результат поєдинку
Бій відбувся в ніч від 17 на 18 квітня.

Результат скандального поєдинку між українцем Іваном Редкач і американцем Реджисом Прогрейсом змінено з перемоги боксера зі США технічним рішенням суддів на його виграш технічним нокаутом.

Відповідне рішення було ухвалене комісією, яка розглядала інцидент, що трапився в шостому раунді бою. Менеджер Прогрейса Сем Катковськи прокоментував зміну результату поєдинку.

"У понеділок я зв'язався з комісією і шанобливо сказав, що за їхніми ж правилами це повинен бути технічний нокаут. Я вже після бою говорив, що була допущена помилка.

Голова комісії Метт Вудрафф надіслав мені листа, де вказав, що це виправили, результат змінили. Реджис бився чудово і заслужив нокаут своїм виступом", - цитує Катковськи BoxingScene.

Бій Редкача і Прогрейса було зупинено в 6-му раунді. Українець не зміг продовжити поєдинок через пропущений удар у корпус. Сам Іван вказував на те, що його вдарили в область паху, проте повтор показав, що Прогрейс правила не порушував. Із залу Редкача вивозили на ношах.




Давайте дружити у Facebook!


Популярне в соцмережах сьогодні

Останні новини