У Латвії заборонили сім російських телеканалів через пропаганду Кремля

У Латвії заборонили сім російських телеканалів через пропаганду Кремля
Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) вирішила заборонити трансляцію в країні семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today

NEPLP пояснила рішення тим, що ці телеканали "перебувають під фактичним контролем і одноосібним наглядом" російського пропагандиста Дмитра Кисельова, який перебуває під санкціями ЄС.

Йдеться про телеканали "RT", "RT HD", "RT Arabic", "RT Spanish", "RT Documentary HD", "RT Documentary", "RT TV".

Читайте також: Балтійські країни б'ють на сполох: літак РФ без дозволу перетнув повітряні кордони Естонії

Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими каналами, через які Росія транслює свою пропаганду в країнах Заходу.

"Отримані нами докази дуже серйозні, і ми закличемо регулятори всіх держав ЄС наслідувати наш приклад і заборонити RT на своїй території. Для таких програм немає місця ні в Латвії, ні в Євросоюзі", -- зазначив голова NEPLP Івар Аболіньш.




Давайте дружити у Facebook!


Останні новини