Партія Зеленського оголосила бойкот каналам Ахметова – у медіа олігарха відповіли

У середу, 24 листопада, народні депутати від “Слуги народу” поширили у Facebook спільну заяву про олігархічний шантаж із боку телеканалів Ріната Ахметова.

Також заяву опублікувала речниця партії “СН” Юлія Палійчук.

“Упродовж останніх місяців телеканали “Україна 24” та “Україна” перетворилися на пропагандистські “ДТЕК-24” і “Олігарх”, – ідеться в тексті.

Журналістів використовують для шантажу держави й громадськості задля лобіювання бізнесових і політичних інтересів власників, заявили депутати.

“Системне й навмисне розповсюдження фейків на вказаних телеканалах, публічні безпідставні образи тих, хто заважає олігарху, маніпуляції, позбування права на відповідь і є яскравими проявами тієї олігархічної системи, із якою бореться команда президента”, – повідомили вони.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На телеканалі Ахметова пробили дно в стилі роспропаганди

Зі слів “слуг”, відбувається “намагання зберегти статус-кво”.

“Видобуток руди, експлуатація залізниці, виробництво електроенергії – усе це, на думку олігарха, має бути джерелом його необґрунтованого збагачення всупереч інтересам суспільства”, – ідеться також у заяві.

У партії заявили, що ініційований президентом Володимиром Зеленським антиолігархічний закон “позбавить можливості скуповувати політиків”.

“Сьогодні наша команда ухвалила спільне рішення – ігнорувати медіа, які власник навмисно перетворює на свій корпоративний гучномовець для шантажу держави й громадськості.

Якщо власник вважає вигідним таке спотворення журналістики, щоб на його каналах відбувалися тільки проплачені або зманіпульовані в корпоративних інтересах ДТЕК дискусії, то збалансована участь будь-яких незалежних від олігарха політиків там неможлива”, – наголосили нардепи.

Партія повідомила, що перегляне своє рішення, “коли олігарх дозволить редакціям і журналістам повернутися до роботи на підставі загальноприйнятих стандартів журналістики”.

Тим часом член Наглядової ради “Медіа Групи Україна” Дмитро Бєлянський заявив, що Ахметов “не втручається в редакційну політику каналу”.

“Влада має право коментувати або ж відмовлятися від коментарів. Щодо акціонера МГУ Ріната Ахметова, то він не втручається у редакційну політику каналу, як і інших активів МГУ, і неодноразово привселюдно заявляв про це”, – заявив Бєлянський.

Також він повідомив, що заява “СН” “є формою відповіді на журналістські питання про “Вагнергейт”, що прозвучали у “Свободі слова із Савіком Шустером”.

Раніше ЗМІ повідомили, що телеканал Ахметова “Україна 24” агітує за ексспікера Дмитра Разумкова й проти олігарха можуть запровадити санкції.

Олігарх заперечив погіршення стосунків із президентом Зеленським.

Рінат Ахметов – найбагатший олігарх в Україні. Його статки за рік зросли майже втричі – з $2,8 млрд до $7,6 млрд.